Hasana Merdžanovića bb, 71320 Sarajevo, BiH, +387 (0)61 908-091, [email protected]

subscribe email

Follow us & get20% OFFcoupon for first purchase !!!!!

Opšti prodajni uslovi

 


Na snazi od: 1.4.2020. godine

 

Firma Agilitas d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u: Milana Preloga 12A/20 upisana je u sudski registar Osnovnog suda u Sarajevu br: 065-0-Reg-18-0040203 (u daljnjem tekstu prodavač, "MojBrend" "ili" Agilitas"), operator je internetske prodavnice na www.mojbrend.ba s modnim tekstilom, obućom i drugom robom. Ovi Opšti uslovi dalje definiraju i određuju prava i obveze prodavatelja i kupca (u daljnjem tekstu "kupac" - fizička ili pravna osoba, ili "potrošač"), pri internetskoj prodaji robe. Sve takve ugovorne odnose uređuju općenito obvezujući propisi Bosne i Hercegovine, zaključeni ugovor o kupnji i ovi Opšti uvjeti, koji se primjenjuju na kupce i posjetitelje. Ovi Opšti uvjeti mogu biti izmijenjeni i promijenjeni od strane Prodavatelja u bilo kojem trenutku. Ove izmjene i promjene ne utiču na ugovorne odnose uspostavljene tokom stupanja na snagu prethodne verzije Općih uvjeta.

 

Sadrži

Opšti uvjeti i odredbe

1 Definicije

2 Registracija

3 Proizvodi i cijene proizvoda

4 Kupoprodajni ugovor

5 Odustajanje od ugovora (povratak i zamjena robe)

6 Garancija

7 Uvjeti plaćanja

8 Poklon vaučeri i kodovi za popust

9 Prevoz i dostava robe

10 Zaštita ličnih podataka

11 Mjerodavno pravo, nadzorni organ i rješavanje sporova

12 Završne odredbe

 

1 Definicije

1.1 Definicije pojmova korištenih u ovim Opštim uvjetima:

“Prodavatelj - “MojBrend”, “mi” ili “mi” znači Agilitas d.o.o.

“Potrošač” znači osoba koja nije poduzetnik.

„Ugovor“ znači ugovor o prodaji Robe sklopljena između kupca i prodavatelja.

Kupac znači korisnik web stranice Mojbrend.ba, bez obzira je li Potrošač ili Pravno lice.

„Roba” znači roba koja je reklamirana na web stranici MojBrend.ba i namijenjena prodaji.

Lični podaci znače podatke koje Kupac pruža prilikom registracije na internetskoj stranici ili prilikom podnošenja narudžbe.

Uvjeti znače ove Opće uvjete i odredbe.

„B2B“ znači: poslovni odnos prema poslovnom odnosu, komunikacija, poslovne transakcije između poslovnih subjekata međusobno.

„Pravno lice“ je osoba koja ispunjava definiciju iz člana 2. Zakona o privrednim društvima FBiH (Sl. FBiH 81. od 21.10.2015. godine)

Web stranica znači web mjesto dostupna na www.mojbrend.ba

 

2 Registracija

2.1 Registracija i pružanje ličnih podataka

(a) Registracija je nije obvezna, ukoliko želite izvršiti registraciju ista ostaje besplatna.

(b) Ako se registrujete, moći ćete pratiti status vaše narudžbe i od sljedećeg posjeta nećete biti upitani da ponovno pošaljete svoje lične podatke.

(c) Registriranjem kao korisnik Web stranice, odgovarate za sljedeće:

i. Lični podaci koje dajete kao korisnik tokom registracije su istiniti, tačni, ažurni i potpuni u svim aspektima;

(d) Dalje odgovarate da nećete lažno predstavljati drugu osobu ili subjekat tokom registracije i da nećete koristiti lažno ime ili drugo označavanje koje niste ovlašteni koristiti u svrhu registracije.

 

3 Proizvodi i cijene proizvoda

3.1 Opisi proizvoda

(a) Opis glavnih karakteristika robe može se naći na svakoj stranici proizvoda na web mjestu.

(b) Trudimo se osigurati da opis i specifikacija robe budu što tačniji. Osim reprodukcije boja, koja u stvari može biti podložna manjim promjenama.

 

3.2 Ponuda robe

Ponuda robe znači odabranu robu koja se nudi putem kataloga na web stranici internetske trgovine, pri čemu prodavatelj obavještava kupca prije sklapanja ugovora o kupnji ili prije nego što se narudžba postavi na jasan i razumljiv način, glavne karakteristike robe ili priroda usluge, kao i druge zakonom propisane činjenice u mjeri koja je primjerena korištenim komunikacijskim sredstvima.

 

3.3 Cijena robe

(a) Cijene robe objavljuju se na web stranici u KM, uključujući PDV. Cijena može a i ne mora da uključuju troškove dostave ili gotovinu na troškove dostave.

(b) Cijene i ponude artikala mogu se razlikovati i mogu biti dostupne samo ograničeno vrijeme.

(c) MojBrend nije obvezan prodavati robu koja je označena netačnom cijenom. Cijene se mogu razlikovati kod raznih veličina ili boja istog artikla, kao i u zavisnosti od toga iz kojeg skladišta je naručen artikal.

 

4 Kupoprodajni ugovor

4.1 Zaključivanje kupoprodajnog ugovora.

(a) Ugovor između vas i MojBrend-a zaključit će se prema važećoj zakonskoj regulativi Bosne i Hercegovine.

(b) Ugovorni odnos između prodavatelja i potrošača proizlazi iz isporuke narudžbe robe uz obvezu plaćanja potrošača prodavaču. Prodavatelj potvrđuje primitak narudžbe porukom na e-adresu potrošača.

(c) Troškovi koji Kupcu nastanu prilikom korištenja sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa zaključivanjem Ugovora o kupnji (npr. troškovi internetske veze ili troškovi telefonske komunikacije) snosi sam Kupac.

(d) Možete se pretplatiti na vijesti putem veze e-poštom koja nije starija od 30 dana.

(e) Završetkom kupnje korisnik pristaje primiti bilten.

 

4.2 Stvaranje narudžbe

(a) Na web stranici odaberite količinu i veličinu robe koja vas zanima i kliknite "Kupi".

(b) Možete provjeriti količinu, boju ili veličinu robe ili u potpunosti ukloniti robu iz košarice prije potvrđivanja narudžbe.

(c) Zatim odaberite željeni način plaćanja i način isporuke.

(d) Ako ste registrirani korisnik, možete se prijaviti. Ako ste novi korisnik, možete se registrirati na web stranici ili dovršiti narudžbu bez registracije. Ova opcija zahtijeva od vas da unesete svoje lične podatke, adresu za naplatu (koja se mora podudarati s adresom na vašoj kreditnoj / debitnoj kartici) i adresu za dostavu ako ne želite dostaviti narudžbu na adresu za naplatu. Slijedom toga, potrebno je potvrditi svoj pristanak s uvjetima i odredbama te da pristajete na obradu ličnih podataka prije dovršetka narudžbe.

(e) Prije potvrde narudžbe, provjerite korpu i provjerite da li su sve specifikacije robe, poput veličine i boje, u skladu s vašim zahtjevima. Zatim kliknite "NARUČI" s obvezom plaćanja.

(f) Potvrdom narudžbe putem web stranice, potvrđujete da vaša pravna sposobnost nije ograničena i da ste pravno kompetentni za sklapanje obvezujućih ugovora i stariji ste od 18 godina.

(g) Nakon što je narudžba potvrđena, ona se više ne može promijeniti, ali možete je otkazati slanjem zahtjeva na adresu [email protected] ili, ako je potrebno, pozivom na liniju za podršku korisnicima.

061 908 091. Narudžbu možemo otkazati dok ne bude upakovana i eventualno već poslana.

 

4.3 Spajanje narudžbi

MojBrend ne kombinuje više narudžbi i ne spaja više narudžbi u jednu isporuku.

 

4.4 Arhiva ugovora

(a) Ugovori zaključeni između MojBrenda-a i njegovih kupaca pohranjuju se u elektronsku arhivu koja je registriranim korisnicima MojBrend-a dostupna direktno s korisničkog računa. Sporazum se arhivira najmanje pet godina od datuma izvršenja, ali ne duže od razdoblja koje zahtijeva primjenjivi zakon.

 

4.5 Poslovna nabavka (B2B)

Naravno, moguća je i kupnja B2B-a na našoj web stranici. Za uspješno ispunjavanje B2B narudžbe moraju biti ispunjeni sljedeći uslovi:

i. Kupnju možete izvršiti samo kao registrirani kupac -> više informacija o registraciji, vidi tačku 2.2. Registracija i pružanje podataka o tvrtki.

ii. Dodajte identifikacijske podatke svoje organizacije u dijelu s podacima o računu. Adresa firme mora odgovarati adresi za dostavu.

iii. Kupca provjeravamo radi ispravnosti danih podataka.

iv. Tako registrirani kupac odabire proizvode s cijenom PDV-a, nakon odabira adrese isporuke tvrtke u košarici, kupovna cijena se pretvara i ažurira na cijenu bez PDV-a.

 

1.      Odustajanje od ugovora od strane kupca, vraćanje ili zamjena robe

5.1 Kao kupac imate 60 dana od dana kada vam je Roba dostavljena da se predomislite i odlučite vratiti robu. Možete vratiti bilo koju Robu u skladu s uslovima i odredbama navedenim u ovom dijelu Opštih uslova, osim za vrstu robe za koju zakon isključuje njihov povrat. To su:

i. personalizirana roba ili roba po mjeri;

ii. Kvarljiva roba;

iii. Roba koja je zapečaćena iz sigurnosnih ili higijenskih razloga ako ste ih odpečatili

iv. Roba koja je nakon isporuke bila nerazdvojno pomiješana.

 

5.2 Rok za odustajanje od ugovora

(a) Razdoblje utvrđeno u članu 5.1. započinje danom isporuke robe, naime:

i. od datuma prijema Robe,

ii. od datuma prijema zadnjeg dijela robe (u slučaju ugovora koji uključuje više vrsta robe ili isporuke više dijelova robe), ili

iii. od datuma prijema prve isporuke robe (u slučaju ugovora koji pokriva više vrsta robe isporučene u ponovljenoj isporuci).

(b) rok povlačenja ističe 60 dana od datuma isporuke robe. Ako se narudžba sastoji od više predmeta ili dijelova koji su isporučeni u različite dane, rok za povlačenje (u odnosu na narudžbu kao cjelinu) završava 60 dana od datuma isporuke posljednje stavke ili dijela.

 

5.3 Kako odustati od ugovora

(a) Možete se povući iz Ugovora prvenstveno upotrebom obrasca za povrat koji je dostupan na web mjestu, gdje ćemo od vas tražiti da popunite svoje podatke i podatke o narudžbi. Možete otkazati ugovor slanjem e-maila na [email protected], poštom na Agilitas d.o.o. Sarajevo, Milana Preloga 12A/20, 71000 Sarajevo ili telefonom na 061 908 091.

 

5.4 Povrat robe

(a) Robu možete vratiti prvenstveno na e-mail podrš[email protected] .

Roba mora biti vraćena u istom stanju u kojem je bila isporučena, neoštećena, čista, po mogućnosti u originalnom pakiranju s originalnim naljepnicama koje se koriste za identifikaciju robe. Roba se mora u cijelosti vratiti, tj. zajedno sa svim dodacima, potpunom dokumentacijom i poklonima (ako su uključeni),

(b) Proizvod morate vratiti poštom najkasnije 60 dana od dana primitka iste narudžbe na sljedeću adresu:

Agilitas doo Podružnica MojBrend

Hasan Merdžanovića BB

71000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

(c) Ako smatrate da ste primili oštećenu Robu, vratite Robu MojBrend-u i pružite sljedeće detalje:

·         Broj narudžbe

·         Šifra robe / Naziv robe

·         Detalje o reklamaciji

(d) Povrat robe je pod vašom odgovornošću. Preporučuje se slanje Robe poštom i preporučenom poštom. Ujedno vas podsjećamo da snosite sve troškove vraćanja Robe, osim kad smo vam greškom poslali artikl ili ako ste već primili oštećenu robu, a to je potvrđeno kada vas je Odjel za žalbe vratio. Ako se roba ne može vratiti poštom zbog svoje prirode, naplatit ćemo vam naknadu za preuzimanje.

(e) Imajte na umu da ako je roba isporučena s bilo kojim poklonima, vi i mi smo sklopili ugovor o donaciji, pod uvjetom da takav ugovor o donaciji raskine čim kupac iskoristi pravo na povlačenje prema odredbi br. 5. Zatim morate vratiti Robu zajedno s poklonima i svim dodacima; ako to ne učinite smatrat će se nepravednim obogaćivanjem. Ako nije moguće izdati prihod ostvaren nepravednim obogaćivanjem, MojBrend ima pravo tražiti novčanu naknadu jednaku trenutnoj cijeni.

(f) Imate zakonsku obvezu prema Robi postupati na primjeren i odgovoran način dok ste u njegovom vlasništvu. Ako ne ispunite ovu obvezu, MojBrend može tražiti odštetu protiv vas. Ovo se odnosi na svu vraćenu Robu.

 

5.5 Zamjena

(a) Razmjena robe nije dostupna. U roku od 15 kalendarskih dana od prijema vraćene robe u sistem, sredstva za vraćenu robu bit će prenesena na bankovni račun koji ste unijeli.

 

5.6 Povrat novca

(a) MojBrend će vam u cijelosti refundirati robu koja je vraćena u skladu sa stavom 5 ovih Opštih uslova.

(b) Ako vratite svu Robu koja je bila jednim redom, MojBrend će vam nadoknaditi početnu isporuku robe, ali samo do Standardne cijene isporuke. Nećemo refundirati nijednu premijsku uslugu dostave. Ako ne vratite svu Robu koja je bila dio jedne narudžbe, MojBrend vam neće nadoknaditi početne troškove isporuke Robe.

(c) Nakon povrata, dobit ćete potvrdni e-mail s detaljem vraćenog iznosa i robe koju je primio MojBrend. MojBrend će vam vratiti novac isključivo koristeći bankovni račun (osim iznosa za doplatu  dostave). MojBrend će vam vratiti novac u roku od 15 dana od prijema obavijesti o odustajanju ili prije ako mojBrend primi robu za koju je dodijeljen povrat ili ako možete dokazati da nam je Roba već vraćena.

 

6 Garancija

6.1 Defekti robe

Ako isporučena roba ima očite materijalne ili proizvodne nedostatke, uključujući oštećenja robe tokom transporta, odmah prijavite takve nedostatke nama ili prijevozniku koji isporučuje robu. Međutim, nepodnošenje zahtjeva ne utječe na vaše pravne zahtjeve. Za bilo kakve nedostatke kupljene robe koji nastanu u zakonskom garatnom roku možete zatražiti dodatne naknade, a ako su ispunjeni zakonom propisani uvjeti, dodatne zahtjeve za sniženjem cijene ili povlačenjem.

 

6.2 Garancijski period

(a) Garantni rok za robu iznosi 24 mjeseca i započinje danom kada je roba isporučena kupcu. Garancija ne pokriva mehanička oštećenja proizvoda nastala zbog nepravilne uporabe, nedovoljnog održavanja ili namjernih oštećenja

(b) Bilo kakvi zahtjevi za oštećenja moraju se podnijeti bez nepotrebnog odgađanja. Prava na oštećenja za oštećenja možete tražiti samo na sudu ako ste se žalili na nedostatke u roku od 24 mjeseca nakon prijema robe.

 

6.3 Naša odgovornost

(a) Ne odgovaramo za nepoštivanje posebnih uputa za njegu robe ili ambalaže robe

(b) Ne odgovaramo za bilo kakvu izravnu, neizravnu, slučajnu, kaznenu ili drugu štetu ili izgubljenu dobit, oštećene podatke ili drugu nematerijalnu imovinu u mjeri u kojoj to dopušta važeći zakon. Ova se rezerva primjenjuje i tamo gdje smo bili obaviješteni, znali ili trebali znati da je došlo do takve štete. Ništa se u ovim Uslovima ne može tumačiti za ograničavanje ili isključenje odgovornosti koja se primjenjivim zakonom ne može ograničiti ili isključiti. U svim slučajevima i u mjeri u kojoj to dopušta važeći zakon, naša je ukupna odgovornost za štetu i gubitke nastale u vezi sa Sporazumom strogo ograničena kupoprodajnom cijenom koja je plaćena za kupljenu Robu.

 

6.4 Više sile

Nećemo biti odgovorni za bilo kakav neuspjeh ili kašnjenje u izvršavanju naših obveza iz ovog Ugovora koji proizlaze iz događaja izvan našeg razumnog nadzora ("Događaji više sile"). Viša sila uključuje svaki čin, događaj, neakciju, propust ili nesreću koja je izvan naše razumne kontrole i uključuje, ali nije ograničena na, sljedeće:

ii. štrajkovi, blokade ili druga industrijska ograničenja;

iii. građanski nemiri, pobune, invazije, teroristički napad ili prijetnja terorističkim napadom, rat (bilo proglašen ili ne), prijetnja ratom ili priprema za rat;

iv. požar, eksplozija, oluja, poplava, potres, klizište ili potop, epidemija ili druga prirodna katastrofa;

v. nemogućnost korištenja željeznice, broda, zrakoplova, automobila ili drugog javnog ili privatnog prijevoza;

VI. nemogućnost korištenja javnih ili privatnih telekomunikacijskih mreža; i

VII. akti, dekreti, propisi, uredbe ili ograničenja bilo koje vlade.

viii. Izvršenje naših obveza iz bilo kojeg Ugovora smatra se obustavljenim tokom trajanja događaja više sile, a razdoblje za izvršavanje naših dužnosti produžit će se tijekom događaja više sile. Uložit ćemo razumne napore da prekinemo događaj više sile ili da nađemo rješenje koje će omogućiti ispunjavanje obveza iz Ugovora, unatoč događaju više sile.

 

7 Uslovi plaćanja

7.1 Plaćanje karticom

U procesu naručivanja plaćate odmah unošenjem podataka o kreditnoj kartici kroz dostupni kanal za plaćanje.

 

7.2 Plaćanje pouzećem

Plaćanje robe vrši se u gotovini nakon predaje pošiljke u iznosu navedenom na računu. U slučaju povlačenja, plaćanje će se vratiti bankovnim prijenosom. Da bismo to učinili, potrebne su nam informacije o vašem bankovnom računu.

Potrudili smo se da kupnja putem ove web stranice bude sigurna. Iz tog razloga, MojBrend ne može biti odgovoran za lažnu upotrebu ukradenih kreditnih kartica putem web stranice, ali će vam pomoći i izdavaču vaše kreditne kartice istražiti sumnju na lažno korištenje kreditne kartice.

 

8 Kodovi za popust - vaučeri

(a) Kupac može otkupiti kod za popust koji mu je dao operator internetske trgovine MojBrend prilikom narudžbe pod sljedećim uvjetima:

i-popust kod se ne može iskoristiti

ii - kodovi za popust ne mogu se međusobno kombinovati

iii - vrijednost koda popusta ravnomjerno je raspoređena među svim stavkama redoslijedom u kojem se popustni kod može iskoristiti, vidi tačku ii.

(b) U slučaju da kupac odustane od ugovora o kupnji ili vrati dio robe iz naloga u kojem je otkupljen kod za popust, kupcu će se vratiti odgovarajući iznos koji je zapravo platio za vraćenu robu prema ugovoru o kupnji.

(c) Ako kod popusta ima ograničeno razdoblje valjanosti, kupac može upotrijebiti kod popusta u roku koji završava datumom valjanosti. Zbog nekorištenja kupona za popust u roku valjanosti, kupac nema pravo na naknadu za neiskorišteni kod za popust.

(d) Ako se kod popusta primjenjuje suprotno pravilima operatera za upotrebu kodova za popuste, operator ima pravo ne primijeniti kod popusta u narudžbi i odustati od zaključenog ugovora o kupnji.

Gornja pravila primjenjuju se na upotrebu kupona za popust, osim ako operater izričito ne naloži drugačije.

 

9 Prijevoz i dostava robe

Sve pošiljke se šalju preko brze pošte: pošiljka će se dostaviti u roku od 1 (jednog) do 3 (tri) radna dana nakon što dobijete e-mail obavjest da je pošiljka isporućena iz našeg skladišta. Potrebno je unijeti kao adresu za dostavu adresu na koju ćete biti dostupni tokom dana između 8.00-16.00. U slučaju da je ovo mjesto vaš posao, potrebno je uz vaše ime navesti i naziv firme. 
Ukupno vrijeme dostave može da varira u zavisnosti od vremena isporuke proizvoda od dobavljača i vremena prijenosa pošiljke do krajnjeg odredišta, kao i od okolnosti na koje ne možemo uticati.

9.1 Prijevozna sredstva

·         Dostava do

·         Dostava na mjesto za prikupljanja Integralog doo Sarajevo.

 

9.2 Troškovi slanja

Poštarina uključuje: NAKNADU TRANSPORTA + NAKNADU DOSTAVE.  

(a) Nakon plaćanja karticom

Dostava do: prilikom plaćanja putem kartice i kupnje više od 69,90 KM, BESPLATNA poštarina

Za kupnju manju od 69,90 KM, troškovi dostave u iznosu od 5,00 KM uključeni su samo u naknadu za dostavu

 

(b) Gotovina pri isporuci

Dostava na adresu: prilikom plaćanja gotovinom pouzećem BESPLATNA je poštarina.

 

 

 

 

Napomena:
Pošiljka se preuzima neotvorena.

Ako pošiljka pokazuje znakove oštećenja prilikom dostave, odbijte je preuzeti! Ako se dogodi ova neugodna situacija, molimo vas da nas odmah obavijestite (ali najkasnije sljedeći radni dan) o situaciji, e-poštom na adresu [email protected] Situacija će biti riješena u najkraćem mogućem roku.
Preporučuje se da otvarite paket odmah po primitku i provjerite da roba nije oštećena čak i ako ambalaža robe nije oštećena.

 

9.3 Izjave

(a) MojBrend izjavljuje kupcu da je u trenutku primopredaje robe za prijevoz:

i. Da li roba ima svojstva dogovorena između stranaka ili (ako nije postignut dogovor) svojstva opisana na web mjestu, ili svojstva opisana od strane proizvođača robe, ili svojstva koja potrošač očekuje u odnosu na prirodu robe i srodnu reklamnu kampanju.

ii. Roba se može koristiti na način kako je to definirao MojBrend ili na način na koji se takva Roba obično koristi.

iii. Roba se daje u odgovarajućoj količini, veličini ili težini.

iv. Roba udovoljava zakonskim zahtjevima.

(b) MojBrend stavlja u Otpremljenu robu kupljenu robu kupcima u dogovorenoj količini, kvaliteti i dizajnu.

 

9.4 Pakovanje

Ako nije drugačije dogovoreno, Roba se pakuje u MojBrend prema uobičajenim konvencijama ili, ako nema konvencija, Roba se pakuje na način koji osigurava njihovu zaštitu i očuvanje njihove kvalitete tokom prijevoza.

9.5 Dostupnost

Trudimo se da svi detalji, opisi i cijene robe koja se pojavljuje na web stranici budu tačne i ažurirane u trenutku kada su unesene u sustav. Iako se trudimo da web stranicu ažuriramo, informacije dostupne na web mjestu ne moraju uvijek odražavati dostupnost Robe prilikom narudžbe. Cijena Roba konačno će se utvrditi u obrascu za potvrdu narudžbe.

 

10 Privatnost

MojBrend ovime pridržava i garantuje da se svi lični podaci smatraju privatnim i povjerljivim i s njima se postupa u skladu s Zakonom o zaštiti ličnih podataka BiH i Politikom sigurnost. MojBrend je certificiran u skladu sa međunarodnim standardnom ISO/IEC 27001:2013.

 

11 Mjerodavno pravo, nadzorno tijelo i rješavanje sporova

11.1 Mjerodavno pravo

(a) Ovim se uslovima i odredbama upravljaju i tumače u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine u pogledu zaštite potrošača predviđenih zakonodavstvom.

 

11.2 Žalbe i nadzorno tijelo

(a) Možete uložiti bilo kakvu žalbu putem kontakt obrasca ili je uputiti odgovarajućim državnim tijelima.

(b) Bosanskohercegovačka tržišna inspekcija kontroliše poštivanje zakonskih propisa za zaštitu prava potrošača.

Bosanskohercegovačka tržišna inspekcija, središnji inspektorat, Odjel za međunarodne odnose i alternativno rješavanje sporova

(c) Molimo vas da se prije kontaktiranja nadležnih tijela obratite MojBrend-u na sljedeći [email protected]

 

11.3. Alternativno rješavanje spora

(a) Svaki spor između nas i potrošača prema Ugovoru koji nismo uspjeli zajednički riješiti može se riješiti izvan suda.

 

11.4 Nadležnost

(a) U mjeri u kojoj to dopuštaju primjenjivi zakoni koji se odnose na pravila o sukobu zakona, sudovi Bosne i Hercegovine imaju isključivu nadležnost za rješavanje bilo kakvog spora ili zahtjeva koji proizlazi iz ili u vezi s Ugovorom ili njegovim predmetom ili zaključkom (uključujući vanparnične sporove ili zahtjeve).

 

12 Završne odredbe

12.1. Prava intelektualnog vlasništva

(a) Ako nije drugačije navedeno, autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva u sadržaju web stranice su naše vlasništvo ili vlasništvo naših davaoca licenci. Zabranjen je bilo kakav pristup ili upotrebu web stranice iz bilo kojeg drugog razloga osim vaše lične, nekomercijalne upotrebe.

(b) Nijedan dio web stranice se ne može reproducirati ili pohraniti na bilo kojoj drugoj web stranici ili uključiti u bilo koji javni ili privatni elektronski sistem pretraživanja ili na druge web stranice bez našeg prethodnog pismenog pristanka.

(c) Prihvaćate i saglasni ste da su materijali i sadržaji na web mjestu dostupni samo za vašu ličnu nekomercijalnu upotrebu i da možete (ako je potrebno za kupnju robe) takav materijal i sadržaj preuzimati isključivo na tvrdi disk računara. Svako drugo korištenje materijala i sadržaja web stranice strogo je zabranjeno.

(d) Slažete se da nećete kopirati, reproducirati, prenositi, objavljivati, prikazivati, distribuirati, komercijalno koristiti ili stvarati izvedene radove takvih materijala i sadržaja web stranice, a također se slažete da neće pomagati ili olakšati takve aktivnosti trećim stranama.

(e) Potvrđujete da niste ovlašteni za upotrebu registovanih zaštitnih znakova, trgovačkih imena, logotipa firme itd. MojBrend partneri ili sam MojBrend.

 

12.2 Prihvačanje

(a) Web stranica se može upotrebljavati samo u zakonite svrhe i na zakonit način. Prihvaćate poštivanje svih primjenjivih zakona i propisa koji se tiču web stranice i svih transakcija obavljenih na ili putem web stranice.

 

12.3 Pismena komunikacija

(a) Važeći zakon zahtijeva da vam se određene informacije ili poruke dostave u pisanom obliku. Kada koristite web stranicu, prihvaćate da će komunikacija s nama biti pretežno elektronska. Kontaktirat ćemo vas e-poštom ili pružiti vam informacije putem obavijesti na našoj web stranici. U ugovorne svrhe prihvaćate uporabu ovih elektronskih sredstava komunikacije i prihvaćate da svi ugovori, obavijesti, informacije i drugi izvještaji koji vam pružamo u elektronskom obliku zadovoljavaju svim zakonskim zahtjevima za pisanim oblikom takve obavijesti. Ovaj ugovor ne utiče na vaša zakonska prava.

 

12.4 Dodjela prava i obveza

(a) Sporazum između nas obvezuje vas i nas i naše pravne nasljednike i prenosnike.

(b) Ne možete prenijeti, dodijeliti ili na neki drugi način raspolagati Sporazumom ili bilo kojim od svojih prava ili obveza iz njega bez prethodnog pismenog pristanka.

(c) U bilo kojem trenutku tokom trajanja Ugovora, možemo u bilo kojem trenutku tokom prenošenja Ugovora prenijeti, dodijeliti, podugovoriti ili na drugi način raspolagati Ugovorom ili bilo kojim od naših prava ili obveza iz njega.

 

12.5 Odvojivost

(a) Ako se bilo koji dio ovih Uslova smatra bilo nezakonitim, nevažećim ili neizvedivim iz bilo kojeg razloga, onda će se ova odredba smatrati razdvojljivim od ovih Uslova i ne utiče na valjanost i izvršivost bilo koje druge odredbe ovih Uslova.

 

12.6 Odricanje

(a) Ni jedno odricanje od nas ne može se tumačiti kao odricanje od bilo koje radnje ili odustajanje od bilo kakvog posljedičnog kršenja bilo koje odredbe.

 

12.7 Cjelovitost ugovora

(a) Oslanjamo se na tekst ovih Uslova i bilo koje dokumente na koje se izričito pozivamo. Iako preuzimamo odgovornost za obavijesti i predstavke naših uredno ovlaštenih predstavnika, zahtijevaju da se sve promjene ovih Uslova pismeno potvrde.

 

12.8 Naše pravo na promjenu Uslova i web stranice

(a) Možemo povremeno preispitivati i mijenjati ove Uslove. Na vas se primjenjuju Pravila i uslovi koji su na snazi i na snazi u trenutku narudžbe robe, osim ako zakon ili vlada ne zahtijeva promjenu ovih Pravila ili uslova (u kojem će se slučaju promjena primijeniti na narudžbe predate prije te promjene) obavijestit ćemo vas o svim promjenama Uslova i odredbi prije podnošenja Prihvaćanja narudžbe (u kojem slučaju imamo pravo pretpostaviti da ste prihvatili Uslove i odredbe, osim ako nas ne obavijestite o neprihvatanju Uslova i odredbi u roku od sedam radnih dana od prijema robe). Ako se ne slažete s promjenama Uslova, morate prestati koristiti web mjesto. Ako nastavite koristiti web mjesto, smatrat ćete da su novi Uslovi prihvaćeni.

(b) Zadržavamo pravo da privremeno ili trajno izmijenimo ili uklonimo ovu web stranicu (ili bilo koji njezin dio) bez prethodne najave. Nismo odgovorni ni vama ni bilo kojoj trećoj strani za bilo kakvu promjenu ili uklanjanje web stranice.

BESPLATNA DOSTAVA

ZA POŠILJKE IZNAD 69,99KM

Želite da pratite status Vaše pošiljke? Na sljedećem linku možete pratiti status Vaše narudžbe.

100% POVRAT NOVCA

60 DANA NAKON DOSTAVE.

Ukoliko želite možete izvršiti povrat kupljenih artikala u roku od 60 dana uz povrat svih uplaćenih sredstava pod uslovima navedenim na stranici.

PODRŠKA 24/7.

U svakom trenutku stojimo Vam na raspolaganju.

Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.