Hasana Merdžanovića bb, 71320 Sarajevo, BiH, +387 (0)61 908-091, [email protected]

subscribe email

Follow us & get20% OFFcoupon for first purchase !!!!!

Često postavljena pitanja

Imate li negdje prodavnicu? Gdje mogu probati proizvode?

Mojbrend.ba je online prodavnica i nema nikakve prodavnice ili butika. Artikle možete probati kod kuće nakon preuzimanja, a ako vam ne odgovara, možete je reklamirati u roku od 60 dana od dana prijema.


Kako izvršiti kupovinu na Vašoj stranici?

Trebate kreirati narudžbu.

Izvolite upute:

Ukoliko želite kupovati na našoj stranici, možete se registritati ili kupiti kao bez registacije.

Ukoliko se kupovinu želite obaviti bez registracije u tom slučaju, odaberite željeni artikal, odaberite želejnu veličinu i kliknite "narući", a potom kliknite na "nastaviti" - naručivanje u 3 koraka.
Ukoliko ste sve uradili kako treba i upisali ste Vaš mail, na mail koji ste ostavili u narudžbi automatski Vam stiže potvrda da je narudžba uspješno izvršena.

Ukoliko želite kupiti kao registrirani korsnik otvorite našu stranicu www.mojbrend.ba i pristupite na link "Registracija".
Prilikom upisivanja svojih podataka obratite pažnju na: 

- prilikom unosa broja telefona nemojte praviti razmake i stavljati crtice između cifri,

- sva polja trebaju biti popunjena,

- klikom na kvadratić trebate se složiti sa uslovima prodaje.

Ukoliko ste sve uradili kako treba, na mail koji ste ostavili, automatski Vam stiže potvrda da ste uspješno kreirali korisnički račun i da sada možete nastaviti sa kupovinom.Kada imate korisnički račun, otvorite željeni artikal na našoj stranici www.mojbrend.ba, označite mu boju i veličinu i kliknite na "dodati u korpu". To ponavljate dok sve željene artikle ne ubacite u korpu. 
Nakon toga kliknite na korpu, a potom kliknite na "nastaviti" - naručivanje u 3 koraka.
Ukoliko ste sve uradili kako treba, na mail koji ste ostavili u narudžbi automatski Vam stiže potvrda da je narudžba uspješno izvršena.

Za detalje o artiklu kliknite na OPIS ARTIKLA na stranici artikla.


Kako ću znati koja veličina mi odgovara?

Prilikom odabira odgovarajuće veličine može Vam pomoći stranica "Tabela veličina", koja je dostupna za svaki proizvod. U svakom slučaju, možete vratiti robu, ako Vam veličina ne odgovara.


Moram li se registoravati ako želim naručiti?

Za kupovinu na našoj stranici možete poručiti bez registracije ili nakon što izvršite jednostavnu registraciju.


Mogu li mijenjati narudžbu?

Kreirana narudžba više se ne može mijenjati (npr. veličina, boja). Međutim, moguće je poništiti cijelu narudžbu (do trenutka dobijanja e-mail obavijesti da je završen proces pakovanja i pripreme dokumentacije za transport, odnosno da je Vaša pošiljka krenula iz našeg skladišta).

Za mijenjanje narudžbe potrebno je da nam pošaljete zahtjev na mail: [email protected]


Da li je moguće spajanje narudžbi?

Nije moguće spajati narudžbe.


Mogu li otkazati narudžbu?

Vašu narudžbu možemo stornirati - otkazati do trenutka kada dobijete e-mail obavijest da je završen proces pakovanja i pripreme dokumentacije za transport, odnosno da je Vaša pošiljka krenula iz našeg skladišta.

Za otkazivanje narudžbe potrebno je da nam pošaljete zahtjev na mail: [email protected]

Potvrdom narudžbe kupac se obvezuje da će istu preuzeti. Ako to ne učini, obavezan je platiti troškove slanja. Ako je kupac zainteresiran za ponovnu isporuku narudžbe poštarina će mu biti naplaćena u skladu s cjenovnikom službe dostave.


Kako mogu izvršiti plaćanje?

Vašu narudžbu možete platiti pouzećem - kuriru prilikom dostave narudžbe.


Kako mogu znati status svoje narudžbe?

Kao registrovani kupac možete pratiti svoje narudžbe u historiji narudžbi.


Koliko puta mogu mjenjati robu?

Za robu Vam vraćamo novac.


Ja nisam dobio potvrdu narudžbe.

Moguće da je u Vašim podacima pogrešno unešena Vaša e-mail adresa ili je potvrde otišla među Vaše spam poruke.  Ako je niste uspjeli pronaći, kontaktirajte našu korisničku podršku.


Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje ili rješenje problema i treba da nas kontaktirate?

Pažljivo pogledajte ovaj FAQ, gdje je bogato iskustvo naših odgovora i rješenja za 90% pitanja kupaca. Ako i dalje želite nešto pitati, možete to učiniti putem e-mail adrese: [email protected] ili na telefon +38761908091 svakim radnim danom od 8-16 h.


Koliko traje isporuka narudžbe?

Rok isporuke pošiljke iz skladišta je naveden pored svakog artikla. Nakon što se pošiljka upakuje, stiže Vam na dostavu u roku od 24-48 radnih sati, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-mail obavijesti.
Izuzetak prethodnog roka su nardužbe koje se dese u periodu od Petak 15:00 - Nedelja 00:00. Za narudžbe u ovom periodu rok dostave je 72 radna sata.
Ukupno vrijeme dostave može da varira u zavisnosti od vremena i brzine rada dostavne službe i vremena prijenosa pošiljke do krajnjeg odredišta, kao i od okolnosti na koje ne možemo utjecati.
 

Kako ću dobiti pošiljku?

Pošiljku će Vam isporučiti dostavljač XExpressa na adresu koju ste naveli prilikom kreiranja narudžbe kao adresu za dostavu.

Pošiljku preuzimate neotvorenu uz prethodno plaćanje dostavljaču. Savjetujemo da odbijete prijem oštećene ili otvorene pošiljke.


Mogu li platiti u gotovini prilikom prijema robe?

Možete platiti gotovniski, dostavljaču koji vrši isporuku. 


Kako mogu vratiti robu?

Dobili ste pošiljku od nas i ne odgovara Vam veličina, ne odgovara Vam proizvod ili želite da iskoristite reklamaciju? Ako proizvod reklamirate, mora da bude čist, higijenski i propisno upakovan sa etiketama na njemu.
Kontaktirajte našu podršku koja će Vam dati dalje instrukcije kako da artikal ili robu pošaljite nazad poštom ili nekom od kurirskih službi kao paket sa otpremnicom. 

Agilitas d.o.o. Podružnica Mojbrend.ba
Hasana Merdžanovića bb
71320 Vogošća - Sarajevo

Roba ne smije da bude korištena, oštećena i mora da bude u originalnom pakovanju sa etiketama i morate je vratiti do 60 dana od dana dostave.
Propisno pakovanu robu pošaljite nazad poštom, preporučeno, ne pouzećem, na našu adresu.


Ako želim vratiti robu, da li mogu izvršiti povrat novca ili mi možete poslati zamjensku robu?

Robu možete vratiti u roku od 60 kalendarskih dana od dana prijema pošiljke. Molimo Vas da kontaktirate našu podršku. 


Do kada mogu vratiti robu?

Robu možete vratiti u roku od 60 kalendarskih dana od dana prijema pošiljke.


Koliko dugo traje povrat novca?

Novac za vraćenu robu uplaćujemo na Vaš bankovni račun isti dan kad nam stigne artikal koji vraćate. Zakonski rok je 14 kalendarskih dana nakon što primimo robu koju vratite.


Koliko traje isporuka robe za zamjenu?

Trenutno radimo samo povrat novca.


Dostavljač uzima robu koju sam želio vratiti ili ću je poslati poštom?

Robu šaljete nama o svom trošku, propisno upakovanu, neoštećenu, obavezno sa svim etiketama.


Na koju adresu trebam poslati robu za zamjenu?

Robu pošaljite na našu adresu:

Agilitas d.o.o. Podružnica Mojbrend.ba
Hasana Merdžanovića bb
71320 Vogošća - Sarajevo


Kako reklamirati robu?

Molimo da konaktirate našu podršku i sve detalje dogovorite sa njima.

Artikli moraju biti higijenski čisti i neostećeni.

Pošiljku dostavite na našu adresu:

Agilitas d.o.o. Podružnica Mojbrend.ba
Hasana Merdžanovića bb
71320 Vogošća - Sarajevo


Kako je rok za reklamacije?

Reklamaciju nastojimo rještit što prije, najkasnije će biti rješena u 30 dana nakon primitka pošiljke u našem reklamacijskom odjelu.


Na koju adresa trebam poslati proizvod?

Proizvod pošaljite na našu adresu:

Agilitas d.o.o. Podružnica Mojbrend.ba
Hasana Merdžanovića bb
71320 Vogošća - Sarajevo


Ne mogu da se prijavim na svoj račun. Šta da radim?

Ako ste već registrovani na našoj stranici ažuriranjte svoju šifru ovdje.

Ukoliko i dalje imate problema ili ste na našoj web stranici prvi put i ne možete koristiti svoj e-mail, molimo kontaktirajte našu korisničku podršku.


Zaboravio sam šifru, pratio sam upute za "Zaboravljena lozinka", ali mi nije došao nikakav mail.

Vaša nova šifra će biti poslana na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije. Provjerite da li Vam je e-mail sa novom šifom došao, provjerite i neželjenu poštu (spam). Ako niste našli mail kontaktirajte našu korisničku podršku.


Moram li se registrovati ako želim poručiti?

Registracija nije neophodna.


Kako se registrovati?

Registrovati se možete vrlo jednostavno ovdje.

BESPLATNA DOSTAVA

ZA POŠILJKE IZNAD 69,99KM

Želite da pratite status Vaše pošiljke? Na sljedećem linku možete pratiti status Vaše narudžbe.

100% POVRAT NOVCA

60 DANA NAKON DOSTAVE.

Ukoliko želite možete izvršiti povrat kupljenih artikala u roku od 60 dana uz povrat svih uplaćenih sredstava pod uslovima navedenim na stranici.

PODRŠKA 24/7.

U svakom trenutku stojimo Vam na raspolaganju.

Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.