Hasana Merdžanovića bb, 71320 Sarajevo, BiH, +387 (0)61 908-091, [email protected]

subscribe email

Follow us & get20% OFFcoupon for first purchase !!!!!

Brendovi

CALVIN KLEIN

CALVIN KLEIN globalni je životni brend koji pokazuje uzorne, progresivne ideale i zavodljivu, a često minimalnu, estetiku. Trudimo se oduševiti i nadahnuti svoju publiku koristeći provokativne slike i upečatljive dizajne za paljenje osjetila.

Osnovani 1968. godine Calvin Klein i njegov poslovni partner Barry Schwartz, izgradili smo svoju reputaciju kao lidera u američkoj modi kroz naše čiste estetske i inovativne dizajne. Globalna maloprodajna prodaja proizvoda marke CALVIN KLEIN premašila je 9 milijardi dolara u 2017. godini i distribuirana je u preko 110 zemalja. Calvin Klein zapošljava preko 10 000 saradnika na globalnoj razini. PVH Corp. nas je kupio 2003. godine.

PVH CORP.

S istorijom koja seže preko 135 godina, PVH se istaknuo u rastućim robnim markama i poslu sa bogatim američkim nasljeđima, postajući jedna od najvećih kompanija za odjeću na svijetu. Imamo preko 36 000 saradnika koji posluju u preko 40 zemalja i gotovo 9 milijardi USD godišnjih prihoda. Posjedujemo ikone marke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo *, Warner’s i Olga, kao i digitalno usmjerene True & Co. intimira brend i plasira na tržište različite proizvode pod tim i drugim nacionalno i međunarodno poznatim robnim i licenciranim robnim markama.

TOMMY HILFIGER

Otkad je Tommy Hilfiger predstavio svoju prvu kolekciju sportske odjeće za muškarce 1985. godine, brend se proširio i obuhvatio je kompletan premium stil života na globalnoj razini. Tommy Hilfiger isporučuje vrhunski stil, kvalitetu i vrijednost potrošačima širom svijeta pod robnim markama TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, sa širinom kolekcija koje uključuju HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED, mušku, žensku i dječju sportsku odjeću, traper, dodatke i obuću. Pored toga, brend je licenciran za čitav niz proizvoda, uključujući mirise, naočale, satove i kućne proizvode.

TOMMY HILFIGER Sportska odjeća

Kao naša osnovna linija, sportska odjeća TOMMY HILFIGER globalno je prepoznata po oživljavanju klasičnog američkog hladnog duha u srcu branda. Kolekcije oslobađaju bezvremensku klasiku s Hilfigerim potpisom, slaveći individualnost i optimizam kroz stil. Kolekcija se fokusira na potrošače između 25 i 40 godina.

TOMMY JEANS

Inspirirani američkim klasicima trapera s modernom, ležernom ivicom. Dodajući mladenačku energiju i nepokolebljiv obris našem nasleđu, muške i ženske kolekcije fokusiraju se na vrhunski traper. Linija cilja sljedeću generaciju potrošača orijentiranih na traperice od 18 do 30 godina.

TOMMY HILFIGER TAILORED

Ova linija objedinjuje oštar, sofisticiran stil sa američkim nasljeđem muške odjeće. Od strukturiranog odijela do casual odjeće za vikend, klasika je modernizirana preciznošću, vrhunskim tkaninama, ažuriranim krojevima, bogatim bojama i luksuznim detaljima, izvedenim Hilfiger-ovim ukosnicama. Zbirka cilja na djecu od 25 do 40 godina.

U.S. POLO ASSN.

U.S. Polo Assn. je službeni brand američke polo asocijacije (USPA), neprofitnog upravljačkog tijela za sport poloaja u Sjedinjenim Državama. Sa distribucijom širom svijeta preko preko 1030 mono-markiranih prodavnica, butika, robnih kuća i e-trgovine, američki Polo Assn. nudi odjeću za cijelu obitelj kao i pribor, obuću, putne i kućne potrepštine u više od 160 zemalja.

DIESEL

Diesel S.p.A. je talijanska maloprodajna kompanija za odjeću koja se nalazi u Breganzeu, Italija. [3] Prodaje se traper i ostala odjeća, obuća i dodaci. Linija odjeće ima dvije različite marke: Diesel i Diesel Black Gold. Postoji i linija za djecu, pod nazivom Diesel Kid. Kompanija je poznata po svojim nadrealnim reklamnim kampanjama.

REPLAY

Osnovana 1981. godine, Fashion Box S.p.A. sada je jedna od vodećih međunarodnih kompanija u sektoru trapera. Talijanska grupa sa sjedištem u Asolo (Treviso) kreira, promovira i distribuira casual odjeću, pribor i obuću za muškarce, žene i djecu. Trguje se pod markama REPLAY, REPLAY & SONS, WE REPLAY.
 
Misija kompanije je oduvijek bila vrhunska u svom inovativnom stilu, karakterističnom talijanskom dizajnu i vrhunskom kvalitetu svojih proizvoda; posebno vještina i stručnost stečena u proizvodnji trapera posebno je jedinstveno bogatstvo Grupe.
 
Grupa posluje na svim evropskim tržištima, Bliskom Istoku, Aziji, Americi i Africi s proizvodima koji se prodaju u preko 50 zemalja. Prodavaonica za jednu marku Replay ima 120. Prodajna mjesta više marki kreću se oko 3 000.
 
REPLAY uzima svoje ime od koncepta „re-make“, „re-create“ i „re-elaborate“, koji se svidio njegovom osnivacu Claudiou Buziolu kada je na njegovom TV ekranu tokom fudbalske utakmice vidio riječ koja se pojavljuje. Ovaj ikonični brend razvijao se i razvijao se ovom tematikom od svog predstavljanja, uzimajući ono najbolje iz prošlosti i dajejući joj savremeni značaj.
 
REPLAY je italijanski brend trapera i pametne casual wear koji diljem svijeta donosi svoj autentični i suvremeni stil. U preko 3 decenije duge istorije branda, među ambasadorima koji su ga predstavljali bili su igrači FC Barcelona, ​​Neymar, Alessandra Ambrosio, Joana Small, Adrian Brody i drugi.

CACHAREL

Cacharel je francuska marka konfekcije, parfema i dodataka. Stvorio ga je 1962. godine Jean Bousquet, koji je osnovao istoimenu kompaniju 1964. Cacharel je dobio ime po lokalnom nazivu gargana (Anas querquedula) u Camargueu (cacharel, standardna francuska sarcelle d'été). Kompanija, sada međunarodno poznata, nosi ime ptice iz Camarguea (regije južne Francuske).

Jean Bousquet bio je sin prodavača šivaćih mašina; bio je uronjen u svijet izrade odjeće od djetinjstva. Obukao se za krojača na tehničkom fakultetu i radio je dvije godine kao dizajner, prije nego što se vratio u Pariz kako bi u Le Maraisu osnovao vlastitu modnu kuću. Uspjeh njegove prve kolekcije inspirisao ga je da stvori Cacharel.

Cacharel je postao poznat po polu-ležernom odabiru koji je zarobio Zeitgeist dovodeći opuštenije stilove u širu upotrebu. Njegove culottes-ove suknje i gabardine mini suknje s tri pletiva sa svake strane bile su vrlo popularne, nošene su kratkim, uskim, džemperima Shetlanda preko delikatno ispisanih košulja i bluzama s vezenim ovratnicima. Taj stil oblačenja bio je široko kopiran. Njegovi dizajni za nošenje smjelijih su šarenijih uzoraka, od kojih su mnogi bili nadahnuti otisci i pletenice Afrike i Dalekog istoka. Njegov je cilj bio predstaviti divlju, slobodnu sliku koja je odbacila formalnost odjeće kojoj su pogodovale starije generacije.

TRUSSARDI

Trussardi je talijanska modna kuća, osnovana 1911. godine. Počela je kao proizvođač kožnih rukavica, a svoju liniju proširila je na dodatnu kožnu robu u 1970-ima nakon što je Nicola Trussardi preuzela ujak. Osamdesetih godina kompanija je započela proizvodnju konfekcije, osim proizvoda koji uključuju parfeme i farmerke. Do devedesetih godina Trussardi se prodavao u inozemstvu, s najvećim tržištima u Italiji i Japanu. Od 2014. Tomaso Trussardi je generalni direktor, Gaia Trussardi kreativni direktor, a Maria Luisa Trussardi predsjednica Trussardi grupe.

BESPLATNA DOSTAVA

ZA POŠILJKE IZNAD 69,99KM

Želite da pratite status Vaše pošiljke? Na sljedećem linku možete pratiti status Vaše narudžbe.

100% POVRAT NOVCA

60 DANA NAKON DOSTAVE.

Ukoliko želite možete izvršiti povrat kupljenih artikala u roku od 60 dana uz povrat svih uplaćenih sredstava pod uslovima navedenim na stranici.

PODRŠKA 24/7.

U svakom trenutku stojimo Vam na raspolaganju.

Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.